lauantai 11. elokuuta 2007

Perjantaina puuhattua..

Tänään minä olen ollut ahkera-ammu!
Olen poiminut marjoja Tiitin ja Alisan kanssa - niiden nimi on punaherukka. Tai punainen viinimarja. Olen kyllä kuullut että viini on pahaa mutta nämä marjat oli hyviä! Poimittiin niitä monta tuntia ja välillä syötiin evästä - se oli hauskaa!
Tässä niitä herkkumarjoja ja minä:
Tänään me tehtiin myös hienoja ostoksia: Alisa sai uuden pyörän! Huomenna pääsen sen kyytiin, sitten näette! Myöhemmin olin Alisan mukana hänen ystävällään Nooralla - leikittiin kovasti mutta kamera ei ollut mukana kun Tiiti ei sitä uskaltanut antaa mukaan tyttöjen leikkeihin.
Valvoin muuten tosi myöhään kun piti keittää marjoista mehua Tiitin kanssa; takanani näkyy pari pulloa. Hyvää mehua mutta ei tietysti niin hyvää kuin aito lehmänmaito! :)
Tosi väsyneenä sitten menin nukkumaan - vain pehmeä samettiturpani pilkottaa kehdosta kun uni jo voitti.

Ei kommentteja: