perjantai 17. elokuuta 2007

Musikaalinen torstai.


Shokoralla oli ensimmäiseksi koulua, joten jäin tänne Shokoran luokse siksi aikaa. Siellä koulussa oli kuulemma "isompien asioita" ja aivan liian tylsää, niin olin kyllä samaa mieltä, että on parempi jäädä tänne siksi aikaa. Sitten kun Shokora tuli koulusta, luimme yhdessä kirjaa. Se on Nick Hornby'n About a Boy, mutta minä en kyllä ymmärtänyt tätä(kään), koska se on englanninkielinen kirja. Yritin kyllä ja hiukan Shokora jaksoikin kääntää sitä kirjaa minulle, mutta sitten se kävikin jo vähän tylsäksi ja halusin tehdä jotain muuta.



Sitten näinkin nämä! Mahtavat rummut! Ovat kuulemma Reetan rummut, mutta Reetta on nyt tauolla, joten niitä ei kukaan juuri käytä. Sain soittaakin niitä hieman, omakotitalossa kun se ei haittaa vaikka soittaisikin. Shokora ei kyllä kauaa antanut minun soittaa, kuulemma pää alkoi muka särkemään! Ja pöh, sanon minä!


Seuraavaksi olikin kitaran vuoro! Se on Shokoran isoveljen kitara. Tämä on kylläkin huonompi kitara ja tästä on kieli poikki, siksi sainkin käytellä sitä. Vähän kyllä sotkeuduin noihin kieliin ja Shokora joutui irroittamaan minut sieltä. Ehkä kitara ei olekaan minulle "se" soitin...


Viimeinen soitin olikin sitten piano. Tätä Shokora soittaa (ja käski toooodella tiukasti minun olla likastamatta sitä!). Tuolla takana näkyy kyllä sello, mutta sitä ei ole kukaan soittanut moneen vuoteen, tai niin minulle ainakin sanottiin, joten sen jätimme rauhaan. Minä en kauheasti viitsinyt pianoa soitella, mutta Shokora sen sijaan soitti minulle. Nättiä!


Viimeiseksi söimmekin sitten iltapalaa, minkä Shokoran äiti oli kattanut pöytään. Hyvä palvelu täällä, vai mitä?! Iltapalan jälkeen olinkin ihan kylläinen ja olo oli raukea, joten menin nukkumaan suoraan.

Ei kommentteja: