sunnuntai 12. elokuuta 2007

Lauantaileikkejä!


Heräsin aikaisin aamulla makuupussista! Yöllä oli vähän viileää kun Alisalla oli tuuletin päällä - sillä oli ollut kuuma yöllä. Mutta minulla oli siis ihanan lämmin makuupussi.
Ja tietysti reippaana tyttönä petasin heti sängyn! :)

Aamupäivällä leikimme sisällä mutta myöhemmin lähdimme ihailemaan ja kokeilemaan Alisan uutta polkupyörää ... hieno, vai mitä?
Siinä on hassu Simpsoni-penkin sadesuoja jonka Alisa sai Hesestä. Hese on hampurilaispaikka!
Ja kypärää täytyy aina käyttää kun pyöräilee... Alisan kypärä ei ole mulle paljon yhtään suuri!
Me pyöräiltiin varmaan kaksi tuntia tässä lähellä - ah sitä vauhdin hurmaa! Alisan piti harjoitella uudella pyörällä kun se menee sillä maanantaina kouluun! Minä menen varmaankin mukaan - jännittää!

Tänään myös tutustuin viimein Tessaan! Tessa on koira ja karvainen ja iso ja kauhean villi ja minä kyllä pelkään sitä vähän! Ensin se vain katseli minua uteliaasti, sitten se nuuhki..
Ja sitten hyökkäsi! Se nimittäin yritti syödä minut! Onneksi Tiiti pelasti!

Illalla pelailin Alisan kanssa tietokonepeliä ja leikin littareden kanssa. Tässä näette littareita, ne on pieniä ja vähän hassun näköisiä.. mutta mukavia! Kuva on liian tumma, sanoo Tiiti.

Ei kommentteja: