sunnuntai 23. syyskuuta 2007

Hei vaan taas kaikki! :) Perjantaina jo saavuin uuteen osoitteeseen, mutta en oikeastaan ole koneelle päässyt ennen tätä iltaa, koska vietin leirielämää Elfslayerin kanssa! Melkoiset kertomukset minulla siis nyt kerrottavana. :)


Minut avasi postipaketistani hassu tyttö, joka esitteli itsensä Elfslayeriksi. No, siinä sitten vähän juteltiin (matkastani ja muustakin) ja tutustuttiin... Elfslayerin piti pakata omia tavaroitaan, joten istuskelin aitiopaikalla hienon Ferrari-koneen päällä kertomassa omia vinkkejäni, minähän tämän matkustamisen asiantuntija olen. :)

Pakkaamisen jälkeen jäi aikaa, joten Elfslayer päätti laulaa lauluja, joita hän opettelee nyt laulutunneillaan. Minäkin hieman kokeilin, ja minullahan on oikein kaunis alttoääni! :)


Laulamisen jälkeen Elfslayer alkoi tehdä jotain ihme askartelujuttuja ja minäkin häntä siinä vähän autoin. Elfslayerillä on ihan hirveän sotkuinen pöytä, löydätteköhän minua edes kuvasta!? :o

Olimme sitten jo lähdössä, en oikein vielä tiennyt minne, kun Elfslayer ei oikein ollut ehtinyt kertoa... Mutta olen peloton lehmä ja aina valmis uusiin seikkailuihin! :)

Tässä olemme autossa, minä sain mukavan paikan, mutta ei siitä oikein maisemia nähnyt! Autossa Elfslayer selitti, että oltiin menossa leirille. Vähänkö olin innoissani! :) Elfslayer sanoi, että siellä leirillä luettaisiin jotain Ilmestyskirjaa. Se kuulosti kamalan pelottavalta...

En jaksanut kuitenkaan kovin kauaa olla huolissani pelottavasta kirjasta, koska autoon tuli kyytiin hauska Silja-niminen tyttönen ja hän huusi heti minut nähdessäni miten söpö olin! :) Ihan punastuin! Tässä poseeraamme yhdessä. :)

Sitten kyytiin tuli myös vähän pelottavan näköinen poika, mutta hänkin oli kuitenkin kiltti. :)

Kun saavuimme leiripaikkaan, pääsin heti osallistumaan yhteislauluhetkeen. Se oli mukavaa, kun olin juuri oppinut käyttämään heleää alttoääntäni. :)

Sitten kaikki rupesivat lukemaan jotain paksua kirjaa. Oliko se se Ilmestyskirja?! En paljoa ymmärtänyt mitä puhuttiin, mutta hauskaa oli silti. :) Sain heti hirveästi uusia ystäviä!

Tässäkin istun miettimässä kaikenlaista. Vaihdoin vähän vaatteitakin välillä. :)

Illalla pääsin itse papin kanssa samaan kuvaan! :o Olin ihan tohkeissani ja meinasin pudota. Pappi ei tosin melkein edes huomannut minua, keskittyi vain johonkin papereihin. :/

Jotkut tekivät tällaisia hienoja laatikoita ja minullehan se oli tosi hyvä istumapaikka. Joskus näin vähän korkeampiakin näköaloja laatikostani. :)

Tässä minä ja Siljan nalle ollaan käymässä nukkumaan. :)

Lauantaina soitin Siljan kanssa kitaraa... Tai oikeastaan vain hengasin mukana Siljan soittaessa.

Tässä kirjassa seurasin maalaamista. Jotain kangasjuttuja ne maalaili. :)

Pääsin puhumaan tällaiseen hienoon pönttöön! :) Kuulijoita ei tosin ollut kovin paljon, mutta hienoa se oli silti!

Laurin hupusta oli mukava seurata maailman menoa. :)

Nyt ollaan jo kotiuduttu, ja olen kysellyt Elfslayerilta vähän englantia, hänellä on kuulemma ensi viikolla koulussa koeviikko... Nyt lepäillään vähän ja katsellaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Kuulette minusta pian! :)

Ei kommentteja: