tiistai 27. marraskuuta 2007

Lauantai ja sunnuntai majapaikassa 24-25.112007

Heipsansaa taas kaikki siellä! Lauantaiaamu aloitettiin emännän kanssa siivouksella.. vietiin matot ja petivaatteet ulos ja eihän se emäntä siinä kovin ehtinyt minun kanssa seurustella.. minä tykkäsinkin paremmin olla tuolla maailmanpyörässä ja katsella vaan..


Siinä kun me emännän kans siivoiltiin, ne lapset oli ulkona.. ja näytti siellä olevan naapurin lapsetkin. Tuo Sansku meinas että se isoin koltiainen on jo koulussa ja tyttö ja poika , jotka kuulemma on kaksoset, on viis vuotiaita.. Välillä aina kävin ikkunasta katsomassa ja näytti ne siellä viihtyvän..
Sitte kun me lopulta saatiin ne sisälle sieltä, niin keiteltiin nuudeleitaja porkkanoita.. ja jo näytti tuolla pojallakin olevan nälkä.. minä tuossa seurailen, että jaksaako se kaiken syödä!


Sitten me kateltiin tuon emännän kanssa sen kortit läpi.. no olihan niitä aika monta kansiollista.. Niissä oli aina joku aihe kansiossa ja Sansku sanoi että ihmisille pitäis tahdä oma kansio, mutta minä Ammuna meinasin, että kyllä se vaan riittää kun lehmillä on omansa! Tuossa muuten esillä on se kortti jonka Casper laittoi sieltä Kiinasta minun mukaani!


Sitten meillä alkoi Sanskun kanssa pikkujoulut! Mentiin istumaan tuonne tietokoneelle ja siellä ne oli kuulemma siellä irkissä ne postcrossaajien pikkujoulut.. Oli siellä vanhoja tuttujakin, ainakin Isojakin ja tiitin nimen minä huomasin tuosta kun sivusilmällä seurailin.. Samalla me kuunneltiin Mamban joululevyä, ja olipa siellä vain ihan jouluista musiikkia, ihan Hilmankin korva tykkäsi!




Niin siinä sitten kävi, että sunnuntaiaamuna emäntäni löysi minut tästä.. varmaan oli tullu väsy kesken Pikkujoulujen.. Mutta sattuu sitä Hilmoillekin sellaista.. Sitten me vaan loppupäivä oltiin.. En sitten lähtenyt kaupungillekaan Sanskun ja lasten mukaan, kun satoi vettä ja räntää ja kastununna olis siellä minun hipiä!

Ei kommentteja: